Character Modeling Concepts in 3ds Max Год выпуска: 2013 Производитель: Digital Tutors Сайт производителя: http://www.digitaltutors.com/11/training.php?pid=1028 Автор: Joshua Kinney Продолжительность: 6 ч. 12 мин. Тип раздаваемого материала: Видеоурок Язык: Русский Описание: В уроке рассмастриваются некоторые специфические задачи, которые приходиться решать при моделировании персонажа. Изучив этот курс Вы узнаете, как правильно настроить топологию лица, как работать с реферансами и как очистить свою сцену.
Содержание
1. Introduction and Project Overview 2. The importance of reference images and concepts 3. Modeling the arm using box modeling methods 4. Modeling the fingers 5. Modeling the palms of the hand 6. Attaching the hand to the arm 7. Blocking in the shoulder topology 8. Modeling the upper body 9. Blocking in the mid section 10. Finishing the mid section 11. Modeling the pelvis 12. Modeling the legs 13. Modeling the foot 14. Blocking in the topology of the eye 15. Blocking in the topology of the mouth 16. Blocking in the contour of the face 17. Building the eye socket 18. Modeling the mouth 19. Modeling the cheek bones 20. Filling the gaps of the face 21. Modeling the nose 22. Modeling the back of the head 23. Modeling and attaching the ear 24. Modeling the neck 25. Attaching the neck to the body 26. Modeling the interior of the mouth 27. Modeling the teeth 28. Detailing the character 29. Modeling the gi 30. Finishing the character
Файлы примеров: присутствуют Формат видео: MP4 Видео: Video: MPEG4 Video (H264) 1280x720 15fps 398kbps Аудио: Audio: AAC 48000Hz stereo 125kbps
Скриншоты
Доп. информация: Как минимум до появления первых 3-5 скачавших
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum