[Pluralsight] Game Environment Modeling Fundamentals [2016, ENG] Год выпуска: 2016 Производитель: Pluralsight Сайт производителя: https://www.pluralsight.com/courses/game-environment-modeling-fundamentals Автор: Alex Jerjomin Продолжительность: 04:53:06 Тип раздаваемого материала: Видеоурок Язык: Английский Описание: Моделинг окружения очень важная часть в создании игровых уровеней. В этом курсе вы начнете с создания блокинга сцены подземелья. Потом разобьем сцену на различные ассеты и будем скульптить в Zbrush. Потом запихнем все это в Marmoset Toolbag и сделаем рендер сцены. И в самом конце, в Photoshop сделаем бьюти шот нашей поделки. Environment modeling is an essential part of game level creation. In this course, Game Environment Modeling Fundamentals, you'll start with creating a black out of a dungeon scene. Next, you'll split the scene in to individual assets, and will sculpt high resolution props in ZBrush. Finally, you'll take it in to Marmoset Toolbag and create a final render of the scene. By the end this course, you'll know how to layout and model your own game environment. Required Software: 3ds Max, ZBrush, Photoshop, Marmoset Toolbag.
Содержание
Course Overview - 1m 0s Creating a White Box - 40m 5s Creating Base Meshes - 1h 16m Sculpting Props in ZBrush - 2h 7m Rendering in Marmoset - 48m 24s
Файлы примеров: присутствуют Формат видео: MP4 Видео: MPEG4 Video (H264) 1280x720 25fps 1446kbps [V: English [eng] (h264 high L4.0, yuv420p, 12 Аудио: AAC 44100Hz stereo 84kbps [A: SoundHandler [eng] (aac lc, 44100 Hz, stereo, 84 kb/s)]
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum