OneDrive for Business Storing, sharing, and syncing work files in the cloud has never been easier with OneDrive for Business. This course will teach you the fundamentals of OneDrive and how you can use it to your advantage at work. Год выпуска: 04/2016 Производитель: Pluralsight Сайт производителя: pluralsight.com/courses/onedrive-for-business Автор: Heather Fitzpatrick Продолжительность: 1:00 Степень сложности: для начинающих Тип раздаваемого материала: Видеоклипы Язык: Английский Описание: Working in a business means having to store, share, and sync work files in the cloud. OneDrive for Business allows you to collaborate on documents with others, update and share files from any device and share and sync in the cloud. This course, OneDrive for Business, will first give you an overview of setting up your OneDrive for Business account, how to use the Ribbon, and your library. You'll then learn about different ways to use and share files, including the OneDrive Document Library and sync files to your device. Finally, you'll discover how to manage and collaborate on documents, covering topics such as using Preview and your version history. By the end of this course, you'll be able to use OneDrive for Business to boost productivity, information-sharing, and collaboration at your workplace. Работа в бизнес означает, что необходимо хранить информацию, обмениваться данными и работать синхронизировать файлы в облаке. Onedrive для бизнеса позволяет совместно работать над документами с другими пользователями, обновлять файлы и обмениваться ими с любого устройства и поделиться и синхронизировать в облаке. Этот курс, onedrive для бизнеса, сначала даст вам представление о настройке onedrive для бизнеса счета, как пользоваться лентой, и в вашей библиотеке. Затем вы узнаете о различных способах использования и обмена файлов, в том числе библиотеки документов onedrive и синхронизации данных с компьютером. Наконец, Вы узнаете, как управлять и совместно работать над документами, охватывающих такие темы, как, используя предварительный просмотр и ваши версии истории. К концу этого курса, Вы сможете использовать onedrive для бизнеса для повышения производительности, обмена информацией и сотрудничества на рабочем месте.
Содержание
Getting Started 9m 16s Getting Started 9m 16s Creating and Managing Files 32m 4s Creating FileMans and Folders 4m 41s Uploading Files 1m 53s Syncing Files to Your Computer 7m 48s Sharing Files 12m 4s Moving & Copying Files 5m 36s Managing Documents 19m 35s Following Documents and Creating Alerts 6m 40s Performing a Smart Search 3m 28s Opening and Editing Documents 5m 10s Using Version History 4m 16s
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum