Messiah Studio 3.0 Год выпуска: 2008 Версия: 3 Разработчик: projectmessiah Платформа: Microsoft® Windows® XP Professional Совместимость с Vista: полная Системные требования: Процессор Intel® Pentium® 4, AMD Athlon™ XP или выше. 512 Мб оперативной памяти (рекомендуется 1 Гб). 500 Мб в файле подкачки (рекомендуется 2 Гб). OpenGL® с аппаратным ускорением и поддержкой Direct3D®. Привод DVD-ROM. Язык интерфейса: только английский Таблэтка: Присутствует Описание: Project Messiah Studio 3.0 позиционируется как функциональное "stand-alone" дополнение к таким известным программам как Maya, 3D Studio MAX, LightWave, Cinema 4D. Предназначена для продвинутой оснастки и анимации лица. Новая версия Messiah Studio 3.0, которая предлагает новые возможности, усовершенствованный производственный конвейер и многочисленные общие улучшения всего движка программы. Многие из новых возможностей добавлены в результате учета пожеланий пользователей предыдущих версий Messiah Studio, среди них настраиваемая edit sphere, усовершенствованная настройка системы костей, экспорт/импорт .mdd-файлов, расширение возможностей системы частиц, включая новую быструю технику объемного рендеринга частиц, модернизация Volumetric Translucency и инструментов работы с картами Zbrush, новый шейдер Grids&Wires. Messiah Studio is a powerful animation & rendering software package specifically designed to handle the most demanding character animation & rendering needs. It has been used in feature films, commercials, games, music videos and print ads since 1999. messiah can be used as a stand-alone animation package or as a powerful addition to Maya, 3D Studio MAX, LightWave, Cinema 4D or an in-house proprietary application through the Host Connection plugins and Host API . One of messiah's many unique capabilities includes the ability to set up an animation and, through messiah's host connections, run that animation and use it in any of the host programs messiah can connect to. The same animation can be used and moved between each software. Maya users love our powerful and easy rigging capabilities, such as the ability to setup custom control rigs with Armature, without having to write MEL scripts. Another favorite is messiah's "smart bones", that work the way you want immediately, without requiring weight maps (though weighting systems can be used too). Rendering Breakthrough Hair module, beautiful glass rendering with dispersion, fast volumetric designable clouds, advanced Global Illumination options and more! Animation Whether you come from Maya, Softimage or another CG software, you'll be amazed by messiah's smart bones, realtime feedback, plugin ability and low learning curve. Project Messiah Studio 3.0 уроки можно посмотреть: здесь
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum