Up and Running with LinkedIn Lead Accelerator Год выпуска: 2015 Производитель: Lynda Сайт производителя: lynda.com Автор: Brad Batesole Продолжительность: 1:17 Тип раздаваемого материала: Видеоклипы Язык: Английский Описание: Lead Accelerator helps you extend your marketing reach on LinkedIn. By tracking your campaigns within the Lead Accelerator nurture streams, you can serve the most relevant ads to exactly the right audiences—generating more leads, more quickly. This course with marketing expert Brad Batesole will show you how to set up Lead Accelerator Insight Tags, review analytics about your audience, and start creating nurture streams to grow those connections. He'll also cover budgeting, and help you learn how to measure and optimize the performance of your Lead Accelerator campaigns. Find more ways to market to the world's largest professional network with our other LinkedIn training courses. Привести ускоритель поможет вам расширить ваши маркетинговые достижения зарегистрировались в LinkedIn. Путем отслеживания кампаний в рамках свинца ускорителя питают ручьи, вы можете служить наиболее релевантную рекламу именно до нужной аудитории доход больше потенциальных клиентов, более быстро. Этот курс с маркетинг эксперт Брэд Batesole покажет вам, как настроить свинца ускорителя проницательность Теги, комментарий аналитика о вашей аудитории, и начать создавать потоки воспитывать, чтобы вырастить этих соединений. Он будет также охватывать бюджетирования, и помочь вам узнать, как измерить и оптимизировать производительность вашего свинца ускорителя кампаний. Найти больше способов, чтобы рынок самый большой в мире профессиональной сети LinkedIn и с других наших учебных курсах.
Содержание
Introduction Welcome 1. Laying the Foundation What is Lead Accelerator? Discovering a new way to nurture leads 2. Lead Accelerator Reviewing the interface Setting up the Insight Tag Examining analytics Developing an audience and content strategy 3. Nurture Streams Creating a nurture stream Targeting an audience within your stream Setting up a creative Using Facebook and LinkedIn as creative types Editing a nurture stream 4. Budgets and Bidding Reviewing bidding and budget strategies 5. Measurement Examining website trends Reviewing stream performance data Examining performance metrics and funnel reports 6. Optimization Optimizing lead accelerator Conclusion Next steps
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum