Introduction to Character Creation for Games Год выпуска: 2013 Производитель: ZBRUSHWORKSHOPS Сайт производителя: http://www.zbrushworkshops.com/zbw-masters-detail/?slug=Introduction-to-Character-Creation-for-Games Автор: Raphael Boyon Продолжительность: 08:00:00 Тип раздаваемого материала: Видеоурок Язык: Английский Описание: Raphael starts by teaching you how sculpt realistic faces, underlying bone structure in the different types of facial poses. He then discuss sculpting the body, covering proportions, anotomy and anotomical variations the build believability. Next Raphael teaches you how to UV a character, how to translate high resolution detail onto low-resolution meshes, and how to paint textures. Raphael completes his course by explaining the final step an any game character creation pipeline, exploring it to the game engine. ----------------------------------------------------------------Рафаэль начинает учить вас, как лепить реалистичные лица с костными структурами в различных типах поз. Затем он обсудит тело скульптуры, создавая пропорции и реальные анатомические варианты построения. Далее Рафаэль учит вас, как создать UV, как перевести персонаж из высокого разрешения в низко-полигональную сетку и как рисовать текстуры. Рафаэль завершает свой курс, объясняя заключительный этап создания любого персонажа игры, исследуя его на движке игры.
Содержание
Module 1: Creating a Realistic Face Gathering Reference Facial Anatomy Sculpting Wrinkles and Pores Types of Pores Module 2: Creating the Body Analyzing Anatomical Variations Understanding Proportion Sculpting the Body Module 3: Accessories ZBrush and 3DS Max Workflow Modeling the Boots, Jacket, and Other Clothing Clothing Folds Sculpting Leather Module 4: Creating the Game Model Topology Basics for Games Retopologizing the Accessories Understanding Facial Topology Module 5: UVing Your Model Introduction to UVs in 3DS Max UVs for the Accessories Head UVs Hand UVs Module 6: Baking Maps Introduction to Baking Baking Normals with xNormal Baking in ZBrush Baking in 3ds Max Module 7: Texturing Polypainting the Face Creating a Real-time Skin Shader Texturing Techniques Creating Spec Maps Module 8: In-Game Implementation
Файлы примеров: не предусмотрены Формат видео: MP4 Видео: MPEG4 Video (H264) 1024x768 30fps 89kbps Аудио: AAC 44100Hz stereo 92kbps
Скриншоты
Доп. информация: ZBrush 4R4, 3D MAX 2012, Marmoset Toolbug, Photoshop
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum You cannot attach files in this forum You can download files in this forum